Sunday 11 December 2011

titik permulaan kepada sesuatu yg lebih bermakna

salam... sejarah lama telah berlalu... semalam adalah kenangan, hari ini adalah pembelajaran dan esok adalah impian... betul ke??? kite akn belajar dari impian esok atau tidak?? adakah impian tu akan jadi sejarah yg kosong atau bermakna??? jawapan tu kita yg tentukan....

Aku nekad mulai 1-1-2012 aku adalah aku yg x lagi hanyut dlm godaan dunia yg sementara ini... aku akan cuba jadi yg terbek.. urmm tpi kata pakar kalau nk betul2 berlaku jgn sesekali ckp AKAN.... tpi letak target yg kita dah jadi pada waktu tu... he3.. betul ke? contoh aku akan berjaya taun depan.. spatotnya taun depan aku seorg yg berjaya.. taun depan aku akan beli keta, spatotnya taun depan aku dh ada kereta.. hehe... mcm tu? ok.. taun depan aku adalah insan yg berpegang pada islam... menuju ke syurga MU....  amin..

Oklah... aku pon tak tau ape akan berlaku esok, mgu depan atau taun depan.. tpi aku wat yg terbek...
kerja dan capai impian yg boleh mrubah hdup aku n mbhagiakn org sekeliling aku.. terutamanya family aku..

ok sampai sini je.... senyum selalu... syg semua.... salam =) 

1 comment:

  1. w'salam.....
    semoga pe yg tlah dilalui lepas nie btul2 bleh mbawa ke arah yg lbih baik dr sblumnye...moga berubah ke arah kebaikan n sentiase diredhai Allah s.w.t...aminnnnn

    ReplyDelete